hANDELSBETINGELSER

SE VORES HANDELSBETINGELSER. HUSK AT LÆSE DEM GODT IGENNEM INDEN DU HANDLER.

Generelle oplysninger


NEMAROMA Aps
Ådalen

5863 Ferritslev Fyn

CVR 43858998

Betaling

Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Fragt

Hos Nemaroma.dk kan du vælge mellem følgende transportformer:

GLS med levering til GLS pakkeshop 29kr. For køb over 300kr er denne levering gratis.

GLS levering direkte hjem til dig som kunde. 49kr

Det er vigtigt at tjekke varen for transportskader straks efter du har afhentet pakken. Din reklamationsret vil for disse skader, maks være 48timer efter afhentning af pakken. Derfor er det vigtigt du med det samme du modtager pakken at gå alt indholdet igennem.

Afhenter du ikke varen efter denne er meldt klar ved gls (5 dage) vil pakken blive sendt retur til os. Du vil herefter skulle bestille fragt igen og betale for både retur og endnu en fremsendelse. Dette kan du gøre her. Husk at der ikke kan bestilles andet til denne pakke. Aroma og andre væsker vil ikke blive tilbagebetalt, da disse er lavet til din bestilling..

Oplyser du forkert, eller mangler komplet adresse, vil du skulle betale gebyr for dette til GLS. Vi betaler dette i første omgang til GLS, men opkræver herefter på faktura beløbet hos dig som kunde. Så du kan få din bestilling hurtigst muligt. Omadresserer GLS pakken og aflevere denne, vil du blive opkrævet for dette. Dags dato 63kr.

Vi afsender altid varen inden for 1 til 2 hverdage.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nemaroma.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Ved køb er din ordre bindende. Skulle du fortyde dit køb, er det vigtigt du kontakter os så hurtigt som muligt. Har vi pakket den, kan vi desværre ikke annullere din ordre.


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Aroma, eller andet væske kan du ikke sende retur, da dette er lavet specielt til din bestilling. Da alle vores aromer er lavet tilfødevarer tages disse derfor ikke retur. Manglende afhentning af pakken i pakkeshop er IKKE en fortrydelse af handlen. Kommer pakken retur til Nemaroma.dk grundet manglende afhentning, kan denne fremsendes igen ved indbetaling af fornyet fragt 29kr + 59kr i alt 88,00kr for retur/tur.




Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Nemaroma.dk

Gartnervænget Øst 16B

5240 Odense NØ

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Nemaroma.dk

Gartnervænget Øst 16B Port 1

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.


Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.


Personoplysningerne registreres hos Nemaroma.dkog opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.nemaroma.dker Morten Madsen


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nemaroma.dk


Allergener:

Er du i tvivl omkring indhold i aroma, er du altid velkommen til at skrive til os for spørgsmål på info@nemaroma.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte nemaroma.dk på info@nemaroma.dk.Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk



Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03-01-2023

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent fortrydelsesformular

Sidst set

Produkter vises her